Skip to main content

Dexion umožní společnosti Din Bil urýchliť servis vozidel Audi

Přehled případové studie

Zákazník: Din Bil/Audi
Město: Göteborg/Švédsko
Použité produkty/služby: TORNADO – automatický zakladač

Požadavky zákazníka

Din Bil provozuje největší prodejní a servisní centrum Audi v Göteborgu ve Švédsku. Středisko je vždy zaneprázdněno a na 15 mechaniků je vyvíjen velký tlak, aby vykonali svou práci co nejlepší, dokončili každou úlohu a dostali vozidlo zpět k zákazníkovi v co nejkratším možném čase.

Din Bil, SwedenMechanici mají k dispozici více než 1 300 nástrojů, které se neustále používají. Najděte správné nástroje znamenalo jejich neustálé vyhledávání, při kterém mechanici zbytočne strácali čas. Toto prostředí také nezohledňuje hodnoty společnosti Audi, které zahrnují celkovou prezentaci a čistotu všech pracovních prostorů.

Jak autorizované servisní středisko požadovalo od společnosti Bil řešení, které ušetří co největší prostor, efektivní provoz a současně zajistily, že všechny aspekty provozu budou v souladu s normami Audi.

Řešení od Constructor

V Dexion Fínsko měli přesně to, co potřebovali: automatický zakladač TORNADO, který je schopen zvýšit produktivitu o 65%, ušetřit až 75% místa a může být přizpůsoben tak, aby přesně vyhovoval individuálním požadavkům. Din Bil souhlasí a objednávka byla zadána.

Jakže se v Din Bil použilo více než 1 300 nástrojů, tím Dexion začal vážením a měřením všech nástrojů v dílně. Tento krok je důležitý, aby systém TORNADO mohl být vyroben tak, aby vyhovoval všem potřebám podniku a aby byl konfigurován pro ukládání nástrojů do zdvihacího systému. Znalost počtu, velikosti a hmotnosti položek, které mají být uloženy, je třeba objednat 6,5 m vysoký a 4 m široký systém se 48 policemi, každý s kapacitou 300 kg. Další úpravy zahrnovaly namaľování systému TORNADO do firemních barev Audi.

Nyní, když mechanik potřebuje nástroj, jednoduše přijede k automatickému systému, kód požadovaného nástroje jednoduše zadá do systému a je mu vydán. Po skončení práce mechanik okamžitě vrátí nástroj do systému. Pokud jiní mechanici potřebují stejný nástroj, mohou okamžitě vidět, kteří ho aktuálně používají.

Další výhodou systému je, že dílo zůstává zachováno a je v souladu s hodnotami společnosti Audi, neboť na podkladech nebo stenách nejsou žádné nástroje. Tie jsou jediné v rukách mechaniků, kteří je aktuálně používají.

Výsledek

"Vzhledem k tomu, že celková kapacita se zvýšila a průměrná doba strávená u jednoho vozu byla zkrácena, je možné denně obsluhovat 4 až 5 vozidel více než dosud."

Mats Lindblad, Manažér dielne

Pôvodná motivace firmy Din Bil k nákupu automatického skladovacího systému byla ušetřit prostor. Skutečnost, že umožní zvýšit denní kapacitu vozidel, je dalším bonusem pro společnost a zároveň její zákazníky.

O společnosti Din Bil

Din Bil Sverige AB je dceřiná společnost Volkswagen, která prodává a servisuje vozy Volkswagen, Audi, Porsche, Seat a Škoda. Obchodní a servisní služby pro vozidla Audi jsou umístěny v samostatné budově v souladu se strategií značky.